tag:blogger.com,1999:blog-20472358.post3056004340170716219..comments2023-09-08T19:22:22.494+03:00Comments on Yannis_H: Η Σουζόν και το Μπαρ στο Φολί Μπερζέρ (Demimonde)Yannis Hhttp://www.blogger.com/profile/05612980146862013091noreply@blogger.comBlogger17125tag:blogger.com,1999:blog-20472358.post-87444678534824020382008-11-22T09:27:00.000+02:002008-11-22T09:27:00.000+02:00Δεν το έχω σκεφτεί. Νιώθω βέβαια πολύ άβολα στη σύ...Δεν το έχω σκεφτεί. Νιώθω βέβαια πολύ άβολα στη σύγκριση Φρόιντ και ζωγράφων (μήλα και πορτοκάλια μου φαίνεται). Πάντως εν τάχει, ο Ρέμπραντ δεν μου δίνει εντύπωση ‘σκληρού’ (ούτε καν στην ‘Ανατομία’ του). Μου δίνει την εντύπωση ποιητή, όπως λες κι εσύ (του φωτός), αλλά και παιχνιδιάρη. Ποιος θα ζωγράφιζε <A HREF="http://www.opendemocracy.net/content/articles/3742/images/rembrandt_565.jpg" REL="nofollow">τέτοια αυτοπροσωπογραφία</A>, ή θα απέδιδε τον <A HREF="http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/b0/Rembrandt_Harmensz._van_Rijn_139.jpg" REL="nofollow">Άσωτο Υιό στην Ταβέρνα</A>, βάζοντας το εαυτό του στη θέση του άσωτου και τη γυναίκα του σαν σερβιτόρα ή θαμώνα στα γόνατά του, τη στιγμή μάλιστα που φαίνεται έτοιμος να κατεβάσει το χέρι στον κώλο της;<BR/>Πάντως, για να υποστηρίξω τη θέση σου, <A HREF="http://www.astro.ucla.edu/~colbert/Temptation2.jpg" REL="nofollow">ο Μπος στον Πειρασμό (ιδίως πάνω δεξιά)</A> και ένας άλλος μεγάλος αρνητής της γυναικείας ομορφιάς, <A HREF="http://dali.urvas.lt/forviewing/pic27.jpg" REL="nofollow">ο Νταλί</A>, μοιάζουνε πολύ στις ονειρώξεις τους.Yannis Hhttps://www.blogger.com/profile/05612980146862013091noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-20472358.post-83514206757634235862008-04-26T18:11:00.000+03:002008-04-26T18:11:00.000+03:00Εύχομαι από καρδιάς, η Ανάσταση του Θεανθρώπου, να...Εύχομαι από καρδιάς, η Ανάσταση του Θεανθρώπου, να φέρει υγεία για σένα και αυτούς που αγαπάς!Agobookshttps://www.blogger.com/profile/03852192567996966825noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-20472358.post-21473322783808095852008-04-19T19:34:00.000+03:002008-04-19T19:34:00.000+03:00Hello. This post is likeable, and your blog is ver...Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the <A HREF="http://placa-de-video.blogspot.com" REL="nofollow">Placa de Vídeo</A>, I hope you enjoy. The address is http://placa-de-video.blogspot.com. A hug.<A HREF="8520380170" REL="nofollow"></A>Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-20472358.post-90251323827126102932008-03-12T20:28:00.000+02:002008-03-12T20:28:00.000+02:00αχ αχ αχ γράφω από τη δουλειά, αλλά τα φιγουρατζίδ...αχ αχ αχ γράφω από τη δουλειά, αλλά τα φιγουρατζίδικα δε θέλω να τ΄ αφήνω! κι έτσι μες στη δεδομένη ζάλη τα καθ΄ ημάς γίνονται καθ΄υμάς, σε λίγο θα γίνουν και κυμάς! :p :)Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-20472358.post-21506386680678424142008-03-12T20:19:00.000+02:002008-03-12T20:19:00.000+02:00νομίζω πως η σκληρότητά τους έχει να κάνει όχι με ...νομίζω πως η σκληρότητά τους έχει να κάνει όχι με τον τρόπο, αλλά με τη ματιά τους. Είναι δύσκολο, θα προσπαθήσω. Ο Ρέμπραντ (μ΄ αρέσει το Ρεμπράντ) και οι άλλοι δύο που ανέφερα, και δεν είναι οι μόνοι αλλά είναι οι αντιπροσωπευτικότεροι ανά εποχή, είναι σκληροί απέναντι στην κυριαρχία της ομορφιάς. Στον Μπος είναι σχεδόν ωμή αυτή η σκληρότητα. Γι΄ αυτό και δεν θα ενέτασα σ΄ αυτή τη ματιά τον Μπεϊκον, θα ενέτασα όμως τον Φρόυντ, μολονότι στερείται της ποιητικότητας που αντιρροπεί στους άλλους, ιδιαιτέρως στον Ρεμπράντ. Και παρ΄ όλο που ο Βαν Αύκ έχει τις μακριές φιγούρες όμοια με τον Γκρέκο, δεν έχει αυτή την φιγουρατζίδικη δραματικότητά του, γι΄ αυτό άλλωστε και δεν με συγκινεί παρ΄ όλο που συγγενεύει με την καθ΄ υμάς οικεία και αναγνώσιμη αισθητικά βυζαντινή ζωγραφική.<BR/>ΚικήAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-20472358.post-89070887593805538292008-03-12T19:40:00.000+02:002008-03-12T19:40:00.000+02:00Και μια ανακοίνωση για τους βορειοελλαδίτες: Στο Τ...Και μια ανακοίνωση για τους βορειοελλαδίτες: Στο <A HREF="http://www.tf.auth.gr/teloglion/default.aspx?lang=el-GR&loc=1&&page=558&eventid=378" REL="nofollow">Τελλόγλειο Ίδρυμα Τεχνών</A> (Θεσσαλονίκη), φιλοξενείται έκθεση με χαρακτικά του Πικάσο μέχρι τις 16/4.Yannis Hhttps://www.blogger.com/profile/05612980146862013091noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-20472358.post-32494677878074742602008-03-12T19:33:00.000+02:002008-03-12T19:33:00.000+02:00Αφροδίτη… Δεν είναι τόσο η παρατηρητικότητα όσο η ...<B>Αφροδίτη</B>… Δεν είναι τόσο η παρατηρητικότητα όσο η ενασχόληση… Αν ήταν κοπέλα μου η Σουζόν θα ήταν ευτυχισμένη (όσο καιρό διαρκούσε η καψούρα) θα ήταν το κέντρο του κόσμου! Οπότε, μη φοβού - άσε που είμαι και εχέμυθος :)) <BR/><BR/>Για το βλέμμα της τώρα, όπως λες αφήνει μια ποιητική διάθεση – ίσως γιατί δεν είναι το τέλεια (βοϊδομάτικο) απαθές της πουτάνας αλλά το απαθές του κοριτσιού που βρέθηκε εκεί που δεν ταιριάζει, έχει και μια εσωτερικότητα. Άσε που εκπέμπει και μια απαξίωση. Νες πα; <BR/><BR/>Για τους πίνακες δεν είμαι σίγουρος ότι το κατάλαβα – λες ότι πολλοί πίνακες που μας αρέσουν δημιουργούν, σκόπιμα, ένα παρόμοιο έλλειμμα; Δεν μου έρχεται κάτι στο μυαλό… αν θέλεις γίνε πιο συγκεκριμένη.<BR/><BR/>Για το εξώφυλλο του ‘πορνοπεριοδικού’ – σ’ ευχαριστώ.<BR/><BR/>Α, και για το ‘Φολί’ που συμφωνείς… μου ήρθε στο μυαλό η νόσος των τρελών βοσκοπούλων. Πήρε λίγη ώρα να καταλάβω ότι η αληθινή νόσος λέγεται αλλιώς :))))<BR/><BR/><B>Νίνα</B>, long time. Νάσαι καλά - και keep on shining!Yannis Hhttps://www.blogger.com/profile/05612980146862013091noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-20472358.post-68780948867968737632008-03-12T19:32:00.001+02:002008-03-12T19:32:00.001+02:00Κική, καλησπέρα – νάσαι καλά. Οι ζωγράφοι που λες ...<B>Κική</B>, καλησπέρα – νάσαι καλά. Οι ζωγράφοι που λες είναι αρκετά ετερόκλητοι (πόσο μακριά ο βαν Άικ από τον Ρέμπραντ…) Άσε που ο βαν Άικ ζωγραφίζει και λίγο μακρόστενα, σαν τον Ελ Γκρέκο, ενώ ο Ρέμπραντ στρογγυλεύει με τις σκιές τις μορφές. ‘Σκληροί’; Δεν ξέρω. Για μένα «σκληρός» είναι ο Μπέικον, οι εξπρεσιονιστές. Τυπικά σκληροί, βέβαια.<BR/><BR/><B>N.Ago</B>, καλή Σαρακοστή και σ’ εσένα! Καθαρά Δευτέρα είναι και η επέτειος εκείνου του αξέχαστου ταξιδιού στην Αλβανία – πόσο πάνε τώρα… 4-5 χρόνια… Σιγά-σιγά, έρχεται ο καιρός για μια επανάληψη :)Yannis Hhttps://www.blogger.com/profile/05612980146862013091noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-20472358.post-22462415501607207012008-03-12T19:32:00.000+02:002008-03-12T19:32:00.000+02:00doctor καλησπέρα. Ευτυχώς δεν δήλωσα …ειδικός – ερ...<B>doctor</B> καλησπέρα. Ευτυχώς δεν δήλωσα …ειδικός – ερωτευμένος μόνο :) Και με αντικείμενο του έρωτα κάτι που δεν ενδείκνυται για ζήλεια. <BR/><BR/><B>McKat</B>, ευχαριστώ :) Δεν πιστεύω πως είναι …«αρχή ανθολογίας». Θυμάμαι τον Ν. Δήμου (στις Κοινοτυπίες) όταν τον κατηγόρησαν ότι έγραφε με ερωτική σχεδόν διάθεση. Απάντησε ότι γράφει για έργα και δημιουργούς που αγαπά – άρα είναι φυσικό. Δεν συγκρίνω βέβαια τα δικά μου γραπτά με τα δικά του – αλλά τον καταλαβαίνω στο σχεδόν ερωτικό δέσιμο/δόσιμο με ένα έργο. Και φυσικά… τέτοια δεσίματα δεν υπάρχουν μπόλικα, ούτε βγαίνουν καθημερινά, για να ξαναπαντήσω στο περί ‘ανθολογίας’.Yannis Hhttps://www.blogger.com/profile/05612980146862013091noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-20472358.post-80286005948769023602008-03-11T21:59:00.000+02:002008-03-11T21:59:00.000+02:00Εξαιρετικό κείμενο, φίλε! Χάρηκα που το διάβασα, ...Εξαιρετικό κείμενο, φίλε! Χάρηκα που το διάβασα, έστω και με καθυστέρηση αρκετών ημερών!!!NinaChttps://www.blogger.com/profile/02934538474760430420noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-20472358.post-42248352737178887472008-03-11T21:50:00.000+02:002008-03-11T21:50:00.000+02:00Πες μου πότε κυκλοφορείς να σ'αποφεύγω!:)))).........Πες μου πότε κυκλοφορείς να σ'αποφεύγω!<BR/>:))))<BR/><BR/>...<BR/><BR/>...<BR/><BR/>...<BR/><BR/>Αντρα που μπορεί να παρατηρεί σε ΤΕΤΟΙΟ βάθος, είναι να τον φοβάσαι!<BR/>;)))<BR/><BR/>Πλάκα κάνω - συμφωνώ με όλο το ποστ, και στέκομαι στο σημείο που όρισε κι ο Sting. Αν το αναγάγεις στους πίνακες που μας κάνουν εντύπωση, πραγματικά είναι απορίας άξιον πώς δεν το παίρνουμε χαμπάρι τη στιγμή που συμβαίνει κι απλώς το αφήνουμε να συμβαίνει...<BR/><BR/>Οσο για την κοπέλλα, το ίδιο ύφος διέκρινα προχτές σε κάτι κορίτσια που κατέβαιναν από το λεωφορείο στην Συγγρού, κατευθυνόμενες στα κωλάδ... εεεε... στα νυχτερινά μαγαζιά για ενήλικες της λεωφόρου, και αμέσως έστρεψα το βλέμμα μου αλλού. <BR/><BR/>Μια περιφερόμενη ομορφιά που δεν στεκόταν σε κανενός το βλέμμα, είχε ήδη κρεμάσει το ταμπελάκι "Άπουσιάζω"...<BR/><BR/>Η μόνη διαφορά με την εικονιζόμενη, ότι στην περίπτωσή της η γεύση που μας αφήνει είναι πολύ πιο ποιητική - άσχετα αν στις μερες της, το αποτέλεσμα ήταν το ίδιο!<BR/><BR/>Πολύ καλό και το άλλο το εξώφυλλο, κατάλαβα καλά, εσύ το έφτιαξες? (Μπράβο!)<BR/><BR/>ΧΧΧΧΧΧΧ<BR/><BR/>ΥΓ- κι εγώ για τρελλές βοσκοπουλες το ήξερα! 2-1, σε κερδίζουμε! :))))Aphroditehttps://www.blogger.com/profile/00494973096456403806noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-20472358.post-80039971909147436522008-03-10T13:38:00.000+02:002008-03-10T13:38:00.000+02:00Καλή Σαρακοστή !Καλή Σαρακοστή !Agobookshttps://www.blogger.com/profile/03852192567996966825noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-20472358.post-5059503563375492912008-03-08T21:02:00.000+02:002008-03-08T21:02:00.000+02:00Γιάννη χάρηκα πάρα πολύ που διάβασα τα τελευταία κ...Γιάννη χάρηκα πάρα πολύ που διάβασα τα τελευταία κείμενά σου {συν το θέμα σου για την ελευθερία στην Τέχνη), γιατί με βοηθούνε με "ζωντανά" λόγια να κατανοήσω και να αντιληφθώ έναν κόσμο που είναι όμορφος και βαθύς. Δεν με αγγίζει η κλασσική δυτική ζωγραφική παρά μόνον σε εκφάνσεις της ναϊφ και σκληρές [μπορώ να ονομάσω τον Μπος, τον Βαν Αύκ και τον Ρεμπράντ σκληρούς; δεν ξέρω..]<BR/> -ίσως γι΄ αυτό και προτιμώ την μοντέρνα τέχνη, αν είναι να διαλέξω ανάμεσα στα είδη της. Όμως το κείμενό σου με συγκίνησε και για έναν άλλο λόγο. Είδα πόσο μπορεί να είναι διεισδυτικός και ταυτόχρονα ακτινοβόλος κάποιος όταν μιλά για κάτι που διαπερνά την ύπαρξή του.<BR/>Νά ΄σαι καλά.<BR/>Κική.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-20472358.post-12661696327810867582008-03-06T02:25:00.000+02:002008-03-06T02:25:00.000+02:00Ολοκληρώθηκε η τριλογία; Ή μήπως είναι η αρχή μιας...Ολοκληρώθηκε η τριλογία; Ή μήπως είναι η αρχή μιας ανθολογίας; Πάντως είναι πολλών καρατίων :)McKathttps://www.blogger.com/profile/05071174845753369777noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-20472358.post-55779233204571877902008-03-05T09:24:00.000+02:002008-03-05T09:24:00.000+02:00Τι μαθαίνει κανείς, ειδικά αν είναι ανίδεος με την...Τι μαθαίνει κανείς, ειδικά αν είναι ανίδεος με την τέχνη (όπως εγώ).<BR/><BR/>Καλημέρες<BR/><BR/>Docdoctorhttps://www.blogger.com/profile/15900873479697515730noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-20472358.post-8248082639969855662008-03-03T16:06:00.000+02:002008-03-03T16:06:00.000+02:00An-Lu, καλημέρα κι ευχαριστώ :) Αυτό που λες, στέκ...An-Lu, καλημέρα κι ευχαριστώ :) <BR/><BR/>Αυτό που λες, στέκει - αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση, το ‘Folies’ παράγεται από τη λατινική λέξη foliae (φύλλο). Δες κι <A HREF="http://en.wikipedia.org/wiki/Folies_Bergere" REL="nofollow">εδώ</A>.Yannis Hhttps://www.blogger.com/profile/05612980146862013091noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-20472358.post-87623106230931565042008-03-03T15:03:00.000+02:002008-03-03T15:03:00.000+02:00Πολύ καλή η ανάλυσή σου για έναν από τους αγαπημέν...Πολύ καλή η ανάλυσή σου για έναν από τους αγαπημένους μου πίνακες, αλλά folies σημαίνει τρελές και όχι φύλλα. Δλδ "τρελλές βοσκοπούλες"<BR/>Καλό Μήνα!An-Luhttps://www.blogger.com/profile/12118785424020322944noreply@blogger.com