Ιουλίου 05, 2006

ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΛΑΘΟΣ
(η φαντασία στο πάλκο)

Ένα από τα αγαπημένα μου θέματα, είναι στίχοι τραγουδιών που ακούσαμε λάθος. Η συλλογή μου ξεκίνησε με καλή μαγιά, καθότι τυγχάνω εξαιρετικός στο ‘άλλα λέει κι άλλα τραγουδώ’. Ίσως γι’ αυτό ο Σαββόπουλος περιγράφει την περίπτωση χρησιμοποιώντας το όνομά μου: «κι ο Γιαννάκης τραγουδεί / άμα είναι όλα άγραφα κάτι θα βγει...»

Βέβαια, κάποιες φορές στις παρέες βγαίνει κάτι εντελώς κουφό. Αν ακούσατε ποτέ ‘Πετιμέζ, Πετιμέζ΄ όλο πάθος, εγώ ήμουν. Τραγουδούσα εμβατήρια. Αν έχετε δική σας περίπτωση, προσθέστε την.


Φίλος:
Κι αν χιονίζει και αν βρέχει, το αγριογούρουνο αντέχει

Εγώ, μικρός:
Η ζωή τραβάει την ανηφόρα, πετιμέζ, πετιμέζ, πετιμέζ και με τα βούρλα

Κι εγώ μεγάλος:
Όλα καλά κι όλα ωραία, εσύ ήσουν μ’ άλλονε παρέα, και που Σωκράτη να τραγουδήσεις;

Μια φίλη:
Στάθηκα ινσουλίνη (αντί: στάχτη θα σου μείνει – τραγούδι του Καλογιάννη)

Εγώ, σε κάποιο ταξίδι με το ΚΤΕΛ (μου έδωσε κάτι να σκεφτώ):
Μονάζει η γάτα θέλεις δικά σου (τελικά: μονά-ζυγά τα θέλεις δικά σου)

Εγώ, μεγάλος:
Καμαρούλα μια σταλιά, δύο επί τρία, όχι και λατρεία, δίχως και φιλιά

Και μια φίλη:
Μια Μαρούλα μια σταλιά, δύο επί τρία....
Κι αναρωτιόταν: τι Μαρούλα μια σταλιά είναι αυτή, ντουλάπα είναι!

Πολλοί, απ’ ότι κατάλαβα, δεν ζητούν από τους ήρωες να δίνουν το αίμα τους:
Θέλει κι ζωντανοί να πίνουν το αίμα τους

Αλλά πάει μακρύτερα: Κάποιος άκουγε:
Θέλει κι οι Ζωντανίνα πίνουν το αίμα τους (οι Ζωντανίνα: αιμοδιψής φυλή)

Από την apousia:
Δυό πράσινα μάτια με μπλε-μπλε φαρίδες

Και τώρα, ψαρεμένα από το νετ (δίνω το νικ του συντάκτη)

Frida
να μείνεις εδώ, να φτάσουμε ως το τέρμα του χατζηγιαννη
να μην είσαι δω.... να φτάσουμε ως το τέρμα

fairies_wear_boots
Με ένα τοσοδούλι μίνι, ροζ και διάφανο μπικίνι, κάνω ντου και τρομάζει ο ντουΝιας......
Εγώ άκουγα: Με ενα τοσοδούλι μίνι, ροζ και διάφανο μπικίνι, κάνω ντουΖ και τρομάζει ο ντουΖιας.....
(ο ντουζιάς είναι ο κύριος που ειναι υπεύθυνος για τα ντουζ)

Ilianashiamishi,
Ο Χατζηγιάννης λέει: «...στον άγιο πικρό λαιμονανθό...» εγώ αναρωτιόμουν ποιος είναι ο Άγιος Πικρόλαιμος!


antreas_dr
Μέχρι πριν λίγο καιρό και εγώ όπως οι περισσότεροι άλλωστε έλεγα......

Με βιολί σαν του Ροβιόλη
θα χορέψουν και οι διαβόλοι

Παιδιά.... δεν υπάρχει κανένας Ροβιόλης

το σωστο είναι

Με βιολί σαντουροβιόλι (σαντούρι και βιολί)
θα χορέψουν και οι διαβόλοι!!


rouli726
"Η αγάπη θέλει προϋπηρεσία μεροκάματο ξενύκτι και νταλκά, θέλει η καρδιά ζωή στην αγωνία στα μπαρέα ένζυμα και στ' ανθυγιεινά"

Ai8erobamwn
Αραπίνες, μαύρες ΞΕΔΟΝΤΙΑΡΕΣ, με ουίσκυ και γλυκές κιθάρες.....

Άναψε το τσιγάρο δως μου φωτιά
Έχω μεγάλο ΝΤΕΡΤΙΜΕ ΣΤΗΝ καρδιά.....

Ως προς τον Πασχάλη που τραγουδάει «παραδόσου λοιπόν άνευ όρων μωρό μου» εγώ έλεγα "πάρε φόρα μωρό μου ", μια φίλη μου "κάνε χώρο μωρό μου " και μια άλλη φίλη "κατηφόρα μωρό μου ".

Κι ένα του Θαλασσινού:
«Θαλασσα τους θαλασσινους, θαλασσακι μου/θανασσακη μου....»


kalhmera
" Ελα μωρακι μου το στρωμα ειναι καπιτονε, ελα μωρακι μου γιατι αργεις να πεις το ναι κτλ κτλ" ο μπαμπάς μου ακουγε: "Ελα μωρακι μου, στομα ειναι θα πει το ναι, ελα μωρακι μου γιατι αργεις να πεις το ναι κτλ κτλ"!!!

"Ο δικος μου ο δρομος μ'εχει χρονια διαλεξει στην οδο γραφει ΜΟΝΟΣ επικυνδυνη λεξη κτλ κτλ", νομιζα πως ελεγε για μια οδο Γραφιμωνος....

23 σχόλια:

NinaC είπε...

Το αγριογούρουνο το έλεγα κι εγώ... ακόμα μου ξεφεύγει...

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΡΟΒΙΟΛΗΣ???? ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΤΕ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΡΟΒΙΟΛΗΣ????

cyrus είπε...

"Ένα λεπτό περίπτερα" (πρόσεξε τον τόνο...)

Επίσης:

"Θα σου κάνω μακαρόνια με κιμά για να φας".

Ωπ, για στάσου -- αυτό είναι σωστό...

Artanis είπε...

Yannis, έχω πεθάνει στο γέλιο!!!
Να 'σαι καλά!

An-Lu είπε...

χαχαχα! και ένα τζινγκλάκι από τις παιδικές "αμαρτίες" μας:
"Να φας τυρί-να φάς τυρί, είναι το πιο νόστιμο, τρίγωνο τυρί"
αντί του:
"La vache qui rit... κλπ"

aggelos-x-aggelos είπε...

Ένας φίλος στο σχολείο με τον οποίο είχαμε την κλασική κόντρα εγώ ροκάς αυτός σκυλάς μου λέει μια μέρα "Έπρεπε να ήσουν χθες το βράδυ, όλο Τρύπες έπαιζε. Αυτό το σώστε την τρύπα (τότε τι κρίμα) το έβαλε 10 φορές".

Ένας άλλος είπε το εξής
Somebody
somebody
somebody
somebody
in my drink

αντί του
Somebody
put something
Somebody
put something
in my drink

(κάποιος είναι μέσα στο ποτό μου; Βγες έξω ρε)

Αλεξία Ηλιάδου (synas) είπε...

Αυτό είναι το παιχνίδι μας με τον άντρα μου!
Το τι μαλακίες λέμε κι οι δυο, δεν περιγράφεται!
Κοιταζόμαστε: «Τι είπε ο Αιγύπτιος;;» (Αστερίξ)
Μα είναι τραγούδια αυτά;
Θα επανέλθω με παραδείγματα.

Αλεξία Ηλιάδου (synas) είπε...

Έφυγες νωρίς
ούτε που πρόλαβα να (αρ)χίσω

Yannis H είπε...

:)))

Ιδίως η Synas, όλα τα λεφτά!

Ας το αφήσουμε ανοιχτό, μπας και μεγαλώσει η λίστα!

Και όντως... ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΡΟΒΙΟΛΗΣ;

cyrusgeo... αυτό το 'περίπτερα' πολύ επιστημονικό μου ακοπύγεται - σαν ανεμόπτερα. Και, Artanis, δεν είπες, την πήρες τη συνταγή - αλλά την πέτυχες την καϊπιρίνια;

An lu, ίσως αυτό να είχαν οι διαφημιστές στο μυαλό τους - και μόνοε σύ τόπιασες!

aggelos... αν κάποιος έβαλε κάτι στο ποτό του, θα έβλεπε και κάποιον στο ποτό και πολλά άλλα - κάπου διάβασα και για ένα αγγλικό τραγούδι, "I see clear" νομίζω, που το ακούγανε σαν 'άι σιχτίρ'.

Επαναλαμβάνω: ας το αφήσουμε ανοιχτό, μπας και μεγαλώσει η λίστα!

basik-ly είπε...

Τώρα ακούω το Of Wolf And Man των Metallica. Στο σημείο που λέει "back to the meaning of life" αρχικά νόμιζα πως ήθελε να πάει "back to the mini golf"...

aggelos-x-aggelos είπε...

Α, και βέβαια τα πολύ γνωστά

Breake in the low
Μπρίκια κολλώ

και

Got to do what they told you
Και του το 'πα του πούστη

Μεγάλες επιτυχίες!

basik-ly είπε...

"On the avenue, 5th Avenue,
The photographers will snap us,
And you'll find that you're in the Rotogravure"

Αυτοί είναι οι σωστοί στίχοι του Easter Parade. Εγώ βέβαια καταλάβαινα "road to Gravure".

Τελειώνει το The River In Reverse (Elvis Costello & Allen Toussaint) και πάω για ύπνο.

mantz είπε...

Σας προτείνω και το κλασσικό πλέον site KissThisGuy.com.
Γιάννη, μου έλυσες μια απορία δεκαετιών με το "έλα μωράκι μου...". Εγώ σε αυτό το σημείο απλά... απορούσα.

Υ.Γ. Ωστόσο, ομολογώ ότι μπήκα για άλλο λόγο στο blog. Προσπαθώ να σου στείλω ένα email για κάτι που έγραψες στο blog του ΝΔ και ... θεωρούμαι spammer! ...Πώς θα γίνει;

Αλεξία Ηλιάδου (synas) είπε...

Απ' τα κόκκαλα βγαλμένη
των Ελλήνων τα γερά

Aphrodite είπε...

... που με διάααα μετράει τη γή (ναι, ΚΑι σε επίσημες διοργανώσεις!

Το καλύτερο όμως το έχει πει η Σαρρή, με τα backing vocals της "θ αντι ς" Σαμπρίνας, εκείνο το αμίμητο:

"Τι-είχαμεε,
τι-χάθαμεεε,
(πθω/στο) λέω θε ξεχάθαμεεεε..."
:)))

Ασε εκείνο της Α(ϊ)ντζελαζ,

"100,
τοις εκατόοοο...
...
Ούτε ένα της Χιλής!"

Που εννοούσε "τοις χιλίοις" μα....
:))))))

Για δικά μου, άσε, όλα μα όλα, δε θέλω και πολύ... Πες τραγούδι και του'χω αλλάξει τα πετρέλαια!

sorry_girl είπε...

Καλά αυτό με τον Ροβιόλη με πέθανε!!!!Εννοείται οτι λες ψέμματα κι οτι υπάρχει Ροβιόλης μέγας βιολονίστας!!!!!
Να προσθέσω και μιας φίλης μου:
"Σ' ένα φαράγγι με προγγάει ένας πιωμένος" αντί του "σ' ένα μπαράκι.." του Παπακωνσταντίνου!

test είπε...

Θα σου φύγω στό 'χα πει...

Εγώ άκουγα: Θα σου φύγω στο Χαμπί!
Χαμπί νόμιζα ότι ήταν κάποια πόλη στη Β. Αφρική κ.λ.π. πώς λέμε, θα πάω εκεί στην αραπιά...:-)

margaritaraki είπε...

Λοιπόν όταν ήμουν μικρή άκουγα το τραγούδι που λέει στο ρεφρέν...
" θα σου φύγω, στο'χα πει, θα σου φύγω και γέλαγες εσυ..."

εγω νόμιζα πως έλεγε..."θα σου φύγω στο χαπί...και έσπαγα το κεφάλι μου να καταλάβω ποιό ρημαδοχάπι εννοεί!

~~kindergarden teacher ~~ είπε...

XAXAXAAAAAAAAAAAAA!!(τρανταχτό γελιο)!!!!
Κατουρήθηκαααααααααααα απότο γελιοοοοοοοοο!!
(Για σου πατριώτη.!!!
Μισή νότια -μιση βόρεια είμαι!!
ΠΑΤΕΡΑΣ ΑΠΟ ΣΤΑΥΡΟ
ΜΑΝΑ ΑΠΟ ΡΟΔΟ
...ΛΑΤΡΕΥΩ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ )
Στο θεμα μας όμως.. φΊλος μου το γνωστο :i can get no satisfaction
..το έλεγε :i can get no ..θα τη σφάξωωωω !!
θα θυμηθώ κι αλλα και θα επανέλθωωωωωωωω!!!

ovi είπε...

!!! Ψυχραιμία με έκανες να αναρωτιέμαι ποσες φορές έχω κανει κατι παρόμοιο, σε ...διάφορες γλώσσες!!!

Ανώνυμος είπε...

ΣΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ LABANDA,ΚΑΠΟΥ ΕΚΕΙ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΚΟΥΠΛΕ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΤΙ ΑΡΛΟΥΜΠΕΣ..ΕΓΩ ΕΛΕΓΑ:"Α ΡΕ ΓΚΟΡΜΠΑΤΣΟΦ,ΒΑΛΕ ΣΤΑ ΚΟΥΝΕΛΙΑ ΦΑΓΗΤΟ!"ΠΕΙΝΑΝΕ ΤΑ ΖΩΝΤΑΝΑ ΔΕΝ ΤΑ ΛΥΠΑΣΑΙ;ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΛΕΩ ΚΑΙ ΓΕΛΑΩ

Ανώνυμος είπε...

Να'στε καλα παιδιά, γελάσαμε πάλι σήμερα(...αλλά πολύ όμως)!!!

Ανώνυμος είπε...

Στο τραγουδι του Μητροπάνου "Σ'αναζητώ στη Σαλονίκη"
λείπει το όνειρο,εσύ κι αυτό το ΨΑΡΙ!!! αντί για δοξάρι,αφού ο Μητροπάνος τα είχε πάρει με τον αντίζηλο κ τον έλεγε ψαρι...

επίσης στο Σταμούλη το λοχία....
με το κεφάλι του στ'αυτι αντι για σταχτι...

και εννοείται ότι είμαι πονεμένος και στη Σόφια γεννημένος,αντι για φτώχεια,γνωστού Βούλγαρου στιχουργού....

Ανώνυμος είπε...

Εννοείται ότι στη Lambada λέει "Α ρε Γκορμπατσόφ". Στο τέλος θα μας πείτε ότι και το άλλο δεν λέει "Ρα Ρα Ράσπουτιν"