Ιουνίου 29, 2006


TRIUMPH

Δεν είναι τα καλύτερα γυναικεία εσώρουχα (αυτά είναι τα Perla, τα Victorias Secret, κτλ.). Αλλά είναι μια παράξενη διαφήμιση για γυναικεία εσώρουχα.

Και φυσικά, ανύπαρκτη (άσκηση στο πανεπιστήμιο). Οι εταιρίες δεν τολμούν τόσο πολύ. Όλες προτιμούν τις κλασικά αισθησιακές φωτογραφίες με μοντέλα.

Πάνε χρόνια (περίπου 10) και τη βρήκα καθώς έγινα Σλίμαν στα αρχεία του Η/Υ μου.

Πληροφοριακά, πολλές φωτογραφίες γυναικών σε διαφημίσεις με εσώρουχα, είναι πειραγμένες με τον εξής τρόπο: κρατάνε το πλάτος σταθερό και αυξάνουν το ύψος. Έτσι, οι γυναίκες φαίνονται αφύσικα ψηλές, τραβηγμένες. Κάντε την αντίθετη διαδικασία (σταθερό πλάτος και μειώστε το ύψος) και θα έχετε μια πολύ πιο 'ανθρώπινη' εικόνα.

8 σχόλια:

Aphrodite είπε...

2 στις 3 φωτος.. Θέλω δικαιώματα!

USP ποιό? Το οξύμωρο "hiding themselves" όταν δείχνουν ό,τι... έχουν ευχαρίστηση? Και μετά Change? Δλδ βγάλτε τα εντελώς στη φόρα, ντυθείτε μας αλλά μοιάστε γυμνές - με όμορφο πάντως τρόπο? Η πιο πίσω, "βασικά συνεχίστε"... (αυτό που κάνετε έτσι ή αλλιώς)...

Μπόλικα επίπεδα. Εντυπωσιακή. Διαφορετική. Δημιουργικά πολυ όμορφη (ναι, στενόμακρες - σαν τους καθρέφτες στα μαγαζιά με γυναικεία).

Πρόβλημα: I'm not bying.

Γιατί η Triumph έχει δουλέψει χρόνια να γίνει προσιτό household brandname και στο τέλος έβαλε και εξτρα athletic/ youth/bouncy spirit connotations ν'ανοίξει το target group ηλικιακά και χρηστικά.

ΟΜΩΣ:

Εσώρουχα για μένα είναι άλλο πράγμα, erotica, sensuality, sex, myustery, glamour, feminine allure, seduction.

Δωσ'μου Victoria's Secret, Agence Provocateur, φτερά & πούπουλα, φαντασίωση... Οπότε...

(λέω για τιμωρία που θα θες να με σβήσεις να ψωνίσω τα επόμενα εσώρουχά μου από καλάθια στην λαϊκή!)

Αμήχανη, κοντοστέκομαι, δεν είμαι σίγουρη ότι πρέπει να... χμ...

An-Lu είπε...

:-)
Γιαυτό καθόμαστε και ψοφάμε στις δίαιτες;;;; Για ένα φωτοσόπι;;;;
γκρρρρρρρ!

Yannis H είπε...

Αφροδίτη: :)) Ούτε κατά διάνοια να σε πείσω να ψωνίσεις από τη λαϊκή τέτοια αξεσουάρ. Το θέμα στην άσκηση ήταν να αλλάξει μια εταιρία προφίλ. Αλλά αν συνεχίσει να κάνει άσπρα ξέξασπρα εσώρουχα με υποψία δαντέλας και εντελώς στυλιζαρισμένα, καλά για διαφήμιση της θείας που θέλει απορρυπαντικό για λευκότερα λευκά, ή αθλητικά σουτιέν για τη Λίντα Χάμιλτον στο Τερμινέιτορ, τότε ό,τι και να πεις δεν θα έχει αποτέλεσμα.

Έχουν όμως και τα αγαθά της λαϊκής το γούστο τους: δεν σκοτίζεσαι μη σκιστούν. One time fantasy.

An-Lu: Σκέψου να υπήρχε photoshop-matrix: να μετέτρεπες μια φωτογραφία στον υπολογιστή και αυτόματα να άλλαζε η πραγματικότητα!

Το χειρότερο, βέβαια, είναι όταν εικόνες-αποτέλεσμα αφύσικης επεξεργασίας, γίνονται πρότυπα στην αληθινή ζωή και κυκλοφορούν δίπλα μας. Έχω γνωρίσει κάποια κοπέλα με ανορέξια νερβόζα… εντελώς διεστραμμένη εικόνα για τον εαυτό της!

Τέλος πάντων, το βασικό concept έχει να κάνει με την παραδοσιακή ντροπή της γυναίκας. Η ‘Αφροδίτη της Σεμνότητας’ είναι η πρώτη γυμνή αναπαράσταση γυναίκας στην αρχαία Ελλάδα – ενώ από τους Κούρους, οι άντρες απεικονίζονταν πάντα γυμνοί. Και ήδη, σκεπάζεται ενστικτωδώς σαν να προστατεύεται (θέτοντας τα θεμέλια για μελλοντικές αναπαραστάσεις), σε αντίθεση με τους άντρες που δεν είχαν κανένα πρόβλημα γύμνιας. Την ίδια κίνηση ‘σκεπάσματος’ έχει και η Αφροδίτη του Μποτιτσέλι αιώνες αργότερα, μέχρι τη διάσημη φωτογραφία της Μονρόε. Αντί αυτής της κίνησης, λοιπόν, προτείνεται ο αισθησιακός τσαμπουκάς. Με εσώρουχα της εταιρίας. Κάπως περίπλοκο concept (απαιτεί παρατηρητικότητα) και λίγο γνώση ιστορίας, αν και στέκεται και χωρίς αυτήν.

Αλεξία Ηλιάδου (synas) είπε...

Yannis h, ξαναλανσάρεις concept απ’ τα φοιτητικά σου χρόνια; Στο είχαν απορρίψει;
Τα Triumph είναι τόσο μάπα, που οπωσδήποτε χρειάζονται… αλλαγή. Αλλά μήπως τελικά εδώ το μήνυμα είναι «Πετάξτε τα! Μπορείτε και χωρίς αυτά»;;

Aphrodite είπε...

Χμ.. Παραδοσιακή ντροπή - έχεις δίκιο, μας γανώνουν τ'αυτιά με το "2.600, να τ'αφήσω? να σας ζήσει!", ροζ κουβερτούλα, ζώνη αγνότητας μέσα από την πάνα.

Αλλά, αλλά λέγω, το κλικ μεταξύ "είμαι σεμνότυφα ντροπαλή" (κι ουχί προκλητικά ντροπαλή) και του "έλα πάρε με, να σε δοξάσω/ έλα πάρε με/ να με δοξάσεις" (εντελώς κυριολεκτικά) είναι δύσκολο να το δεις, μα εύκολο να γίνει...

Κι άμα γίνει, ποιός αισθησιακός τσαμπουκάς, άσε, βίζιτα κανονική - με ακριβό εξοπλισμό εννοείται!

ΛΟΛ!

ΥΓ- αυτά τα once-off εσώρουχα είναι απίστευτα kinky ως concept, αλλά αν ο άλλος είναι... Γοντζίλα από επιδεξιότητα, μπορεί να σου αφήσει και χαρακιές! Cheap quality γαρ... Αντίθετα, τα La Perla πχ, όσο και να τα τραβήξεις πάνω σου, όσο και να τα τεντώσεις, είναι σκέτο βούτυρο! Ναι, φυσικά κι έχω κάνει... connoisseuse, για να σε προλάβω. Είναι στο job description ντε!
:)

Yannis H είπε...

Synas: ήταν μια εργασία με το στόχο την αλλαγή προφίλ εταιρίας και δεν την είδε καμιά Triumph – έμεινε στο πανεπιστήμιο. Η κριτική που δέχτηκε από το workshop, ήταν η τελευταία παράγραφος στο προηγούμενο σχόλιο (κάπως περίπλοκο, κτλ.).

Αλλά ΚΑΝΕΙΣ δεν το πήγε εκεί που το πήγες εσύ: «τόσο μάπα, που… πετάξτε τα!»

Καλό!!!!!! :)))

Αφροδίτη… Δικαιώνεις το όνομά σου απόλυτα :) Κάτι μου θύμισε κι ένα φίλο φανατικό ΚΚΕ Μ-Λ, που έλεγε ότι όλα είναι πολιτικά, ακόμα και ο έρωτας: έφαγες καλά; Θα γαμήσεις καλά. Πεινάς; Άστα να πάνε. Ακριβά βουτυρώδη La Perla για να μην αφήσει σημάδια η φαντασίωση… Από τον καθένα σύμφωνα με τις «ικανότητές» του, στον καθένα σύμφωνα με τις «ανάγκες» του. Πολλά εισαγωγικά χρειάζονται εδώ….

:))

Aphrodite είπε...

Τι έγραψα μες τη βιασύνη μου, agence αντί agent, έλεγξα ταμπελάκι και νά’μαι με τη διόρθωση, συν κάτι μικρές διευθυνσούλες...

http://www.agentprovocateur.com/

(δυστυχώς έχει πολλά εσώρουχα που φοράνε τις κοπέλλες, αλλά εκεί που οι κοπέλλες τα φοράνε... χμμμμ!)

http://www2.victoriassecret.com/

(δυστυχώς κι εδώ καμμία σχέση με το runway και τις άπαιχτες πλέον Angels, αλλά έτσι, για να μην ξεχνιόμαστε...)

http://www.glamonweb.com/
GlamOnWeb/index.jsp

(La Perla γενικώς και ακριβώς η επόμενη είναι η black label συλλογή, που νομίζω πως...)

http://www.glamonweb.com/
GlamOnWeb/servlet/
SetIDWebObject?
ID=DAL1R&IDType=ser

Και πάμε και στην Τριούμφ,
http://www.triumph.com/

(καλή η προσπάθεια, αλλά αν δεν αλλάξουν το positioning, και κινηθούν με same product – αν δλδ δεν θέλουν ντε και σώνει παρά να το διατηρήσουν το ίδιο, συν-πλην, δεν βγαίνει... Εκτός αν το παίξουν έξυπνα τιμώντας το απλό and yet ever so kinky “white T-shirt, tight washed jeans, long ponytail” sex-appeal που μπορεί να δουλέψει.
Σταματώ γιατί θα το κανουμε κανονικό case-study!

Πάντως θα μπορούσε να πιάσει κι αυτή η προσέγγιση με την ιστορία-σύγκριση-προσαρμογή, σαν πιο ελιτίστικη corporate status προβολή, να πάρει πόντους δλδ το όνομα σαν κύρος, εξυπνάδα, αποκλειστικότητα, βάθος κτλ...

Θα σας πέρναγα -ως καθηγήτρια- στο μάθημα!

Τι λέω όμως...Είμαι probation ακόμη Γιάννη μας... Το Αφροδιτάκι σας...

NinaC είπε...

Πάω να αλείψω ένα Perla στο ψωμί μου...

:ppppppppppp